Сторінка вчителя-тифлопедагога Борецької Т.М.

Борецька Тамара Миколаївна

вчитель-дефектолог (тифлопедагог) вищої кваліфікаційної категорії, звання “вчитель-дефектолог – методист”

Корекційна робота в спеціальному дошкільному навчальному закладі для дітей з порушеннями зору здійснюється вихователями спеціальних груп та вчителями-дефектологами.

Найперше, на початку навчального року, на підставі отриманих даних про дітей, ми комплектуємо їх підгрупи для корекційних занять з урахуванням віку, зорового діагнозу, гостроти зору, наявних супутніх захворювань, рівня пізнавальної діяльності та виявлених вторинних відхилень у розвитку.

Підгрупові та індивідуальні заняття ми проводимо щодня, плануючи їх за діючими корекційними програмами.

Як вчитель-тифлопедагог, я на своїх заняттях, в рамках загальноосвітнього навчання, вирішую такі корекційні завдання:
1) формую у дітей уявлення про їхні зорові можливості та вміння користуватися порушеним зором;
2) формую вміння отримувати інформацію про оточуючий світ на полісенсорній основі;
3) навчаю використовувати отриману інформацію в предметно-практичній, пізнавальній та комунікативній діяльності, у просторовому орієнтуванні;
4) формую у дітей навички соціально-адаптивної поведінки.

*Телевізор і комп’ютер в житті дошкільника
*Косоокість
*Профілактика косоокості
*Пам’ятка про попередження і лікування косоокості
*Лікування косоокості в домашніх умовах
*Минуле ґудзика
*Розвиваємо просторове мислення

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *