Сторінка практичного психолога Козбур І.М.

Козбур Ірина Михайлівна

кваліфікаційна категорія “спеціаліст ІІ категорії”

Шановні батьки!
На час дії військового стану в Україні психологічна служба садочка переходить на дистанційну форму роботи.
Слідкуйте за оновленнями контенту блогу “Дитячий психолог”  https://psyholog-dnz6.blogspot.com
Особисте консультування здійснюватиметься через форму звороного звязку сайту https://zdo6.kowelrada.gov.ua/kontakty та функцію “коментар” внизу сторінки.

21.03.2022
Ст. група “Казка про надію”.
ІІ молодша “Казочка про двох кошенят” https://youtu.be/eXlbaGCCcOA

22.03.2022
Інтернат, спец А. Вправи для тренування уваги та пам’яті https://youtu.be/RbBSqjBVt1k
Малюємо свій страх https://youtu.be/A2Wjw2NkQWk

23.03.2022
Інклюзивна В,Г. Вправи для тренування уваги та пам’яті https://youtu.be/RbBSqjBVt1k
Малюємо свій страх https://youtu.be/A2Wjw2NkQWk

24.03.2022
Спец Б група “Казка про надію”.
Порада: Тілесні техніки боротьби зі стресом для дітей. https://docs.google.com/document/d/10a1GH7wIAqkGtdfFzzvD-h32A4UD6AJX/edit?usp=sharing&ouid=109642483035577953315&rtpof=true&sd=true 

25.03.2022
Рекомендації татам, які через війну розлучені з родинами Інклюзивна А, спец В https://youtu.be/-Qba8x1X5E
28.03.2022
Старша група. Казка ” Чому зелений гном мав п.оганий настрій”, гра ” Переваги й недоліки комп’ютера” https://youtu.be/ppJMxREw5-I
Друга молодша. Пальчикова гімнастика, ігрові вправи з манкою https://youtube.com/watch?v=buc1o0zaRZo&feature=share https://youtube.com/watch?v=RurHykNqaXE&feature=share

29.03.2022
Інклюзивні групи “В”, “Г”
Порада для батьків “Як заспокоїти дитину під час війни”
Арт-терапевтична казка “Герої теж плачуть” ,
Дид.гра “Що зайве?” https://youtu.be/dOxJp7BhLfE ,
“Орієнтування в просторі” https://youtu.be/EWwHSej7X3s

30.03.2022
Інтернатна, Спец “А” :
Порада для батьків “Як заспокоїти дитину під час війни”
Арт-терапевтична казка “Герої теж плачуть” ,
Дид.гра “Що зайве?” https://youtu.be/dOxJp7BhLfE ,
“Орієнтування в просторі” https://youtu.be/EWwHSej7X3s

31.03.2022
Інклюзивна “Б”
Казка ” Чому зелений гном мав п.оганий настрій”,
Гра ” Переваги й недоліки комп’ютера” https://youtu.be/ppJMxREw5-I
Спеціальна “Б”
Цікаві завдання іголоволомки для дітей” https://youtu.be/4GdV-112HOA https://youtube.com/watch?v=PIfHnaTQFjc&feature=share

01.04.2022
Команда супроводу
Пальчикова вправа Су-Джок “Мячик-їжачок”  https://youtu.be/EQcXu2suqU8
Інклюзивна “А”
Вправи для уваги та пам’яті https://youtube.com/watch?v=RbBSqjBVt1k&feature=share
Спеціальна “В”
Ігрові вправи з манкою https://youtube.com/watch?v=RurHykNqaXE&feature=share
04.04.2022
Старша група
Казка “Чи можна битись?”. Правила поведінки в школі https://youtube.com/watch?v=0Cp8r0MpyaY&feature=share
Друга молодша
Дид.гра. “Чого не вистачає?” https://docs.google.com/document/d/1aOnIL8GfMvmH9IhTVA8KAmAMi9LqeMV2/edit?usp=sharing&ouid=109642483035577953315&rtpof=true&sd=true 

05.04.2022
Інтернатна, Спец “А”
Дид. гра “Що заховалось у малюнку”, “Знайди тінь”.
Відеогра “Що не так?” https://youtube.com/watch?v=bZX4u5BLq_A&feature=share.
Вправи для зняття напруги https://youtube.com/watch?v=uRXSNfMZnJ0&feature=share

06.04.2022
Інклюзивна “В”, “Г”
Дид. гра “Що заховалось у малюнку” , “Знайди тінь”. Відеогра “Що не так?” https://youtube.com/watch?v=bZX4u5BLq_A&feature=share.
Вправи для зняття напруги https://youtube.com/watch?v=uRXSNfMZnJ0&feature=share

07.04.2022
Інклюзивна “В”, “Г”
Дид. гра “Що заховалось у малюнку” https://docs.google.com/document/d/18RawHyVCsAI8jqkrROP4hxHyDEfpZBSX/edit?usp=sharing&ouid=109642483035577953315&rtpof=true&sd=true , “Знайди тінь”.
Відеогра “Що не так?” https://youtube.com/watch?v=bZX4u5BLq_A&feature=share.
Вправи для зняття напруги https://youtube.com/watch?v=uRXSNfMZnJ0&feature=share

18.04.2022
Команда супроводу
Нейровправи з мячиками https://youtube.com/watch?v=FJNds7Yrfe0&feature=share
Друга молодша
Дид/гра “Знайди половинки” https://drive.google.com/file/d/1e0a7UnTHevNbCGsx_RL-PTffzee-Agen/view?usp=sharing  , “Де чий хвостик?” Арт-терапевтичні вправи
Старша група
Казка “Чи існує капелюх-невидимка?” https://drive.google.com/file/d/1TO2rw1F6owZKf5RxRLOLcH3EwOEghljQ/view?usp=sharing
Коректурні таблиці для розвитку уваги, логіки, мислення.
Порадник для батьків “Способи саморегуляції та самовідновлення” https://drive.google.com/file/d/1sPjCG-EjRHsTwlvyYxSF8EoI5jQdiDS5/view?usp=sharing

19.04.2022
Інтернатна, спеціальна”А” дидактичні ігри: “Що заховалось на малюнку”, “Лабіринт”.
Поради батькам “Ігри для сором’язливих дітей” матеріали в форматі pdf через вайбер групи
20.04.2022
Команда Супроводу:вправа “Назви одним словом”
Інклюзивні групи “В”, “Г” дидактичні ігри “Що заховалось на малюнку?”, “Лабіринт”.
Поради батькам “Ігри для сором’язливих дітей”. Матеріали і порадник 23 методи арттерапії.

21.04.2022
Інклюзивна “Б” казка “Уміння дарувати подарунки”, “Чи існує капелюх-невидимка?”
Коректурні таблиці на розвиток логіки.
Спец “Б”казка “Чи можна битись?” + відеогра “Правила поведінки в школі”

22.04.2022
Інклюзивна “А” Дид.гра “Знайди половинки”,”Де чий хвостик”,”Арттерапевтичні вправи”, Вправа “Знайди предмети”
25.04.2022
Друга молодша “Вправа “Чарівні олівчики” повтор потішки за допомогою мнемотехніки.
Старша :казка “Ябеда” +дид/гра “Запитання-відповіді.

26.04.2022
Інтернатна, спеціальна “А” групи Дид.гра з морального виховання “Що добре, що погано”, гра на розвиток уваги “Що не так намальовано”
27.04.2022
Інклюзивна “В” , “Г” Дид.гра з морального виховання “Що добре, що погано” ,Гра на розвиток уваги “Що не так намальовано”

28.04.2022
Команда супроводу
Вправи для розвитку пам’яті  https://youtu.be/46GRicp0nWI
Інклюзивна “Б”
Казка “Ябеда”, Дид.гра “Запитання -відповіді” Інтелектуальна тест-гра “Правда чи ні” https://youtu.be/kpez2udky6A

29.04.2022
Спеціальна “В”
Гра-мульфільм юна розвиток уваги https://youtube.com/watch?v=SF9uuNb5mJ4&feature=share Відеовправа “Відтвори та назви”. https://youtu.be/1_zVhReRfas
Інклюзивна “А”
Терапевтична зазка https://youtu.be/4gFRnmmsoQU

02.05.2022

03.05.2022

04.05.2022

05.05.2022

06.05.2022

09.05.2022

10.05.2022

11.05.2022

12.05.2022

13.05.2022

16.05.2022

17.05.2022

18.05.2022

19.05.2022

20.05.2022

 

Психолог не лікує, він допомагає слабкому стати сильним, невпевненому – впевненим, вчить розуміти себе і навколишній світ, цінувати його і дивитись з оптимізмом в майбутнє.
В наш час психологи не дивина. Ми часто бачимо в різних установах кабінет з табличкою «Практичний психолог». І, не розуміючи, які його обов’язки та методи роботи, багато хто просто проходить повз з багажем невирішених проблем. А все тому, що існує упередження, наче психолог працює з психічно хворими людьми. От і не звертаються за допомогою. Це, звичайно ж, не так: психолог працює виключно зі здоровими людьми.

ЯКІ Ж ПРИЧИНИ ЗВЕРНЕННЯ ДО ПСИХОЛОГА?

Ваша дитина не уважна, надмірно соромязлива, гіперактивна, вередлива? Виникає тривога за свого малюка? Маєте особисті проблеми, з якими власноруч важко впоратись? Ви можете звернутись до психолога закладу. Разом ми зможемо розібратися з ситуацією, емоційним станом дитини, виявити причини труднощів та можливі шляхи їх вирішення.

ЯКІ ФУНКЦІЇ ТА НАПРЯМКИ РОБОТИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ?

Основною метою діяльності психологічної служби є забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров’я і соціального благополуччя усіх його учасників: вихованців, педагогічних працівників, персонал закладу, батьків.

Напрямки роботи практичного психолога дошкільного закладу:

Робота з педколективом:
– тренінги;

– семінари;
– консультації;
– анкетування, тестування;
– просвітництво та ін.

Робота з батьками:
– консультації;
– бесіди;
– анкетування;
– інформаційні стенди та ін;

У роботі з батьками, визначальним є завдання допомогти батькам краще впізнавати свою дитину, її здібності та потреби. Для цього у нашому садочку, в кожній групі, є «Куточоки психолога», де розміщена цікава інформація для батьків.

Робота з дітьми:
1. Діагностична робота:
– визначення рівня адаптації до ДНЗ;

– діагностика обдарованості;
– комплексна діагностика готовності до школи;
– моніторинг психічних процесів та ін.

2. Корекційно – розвивальна та корекційно – відновлювальна робота направлена на розвиток:
– розвиток пізнавальної, емоційно – вольової, комунікативної сфери;

– адаптацію малюків;
– підготовку до школи;
– виховання позитивних рис характеру;
– корекцію негативних поведінкових проявів таких як: агресивність, тривожність, гіперактивність, надмірна сором’язливість та ін.

*Психологічний аспект адаптаційного періоду
*Дитячий “шантаж” – що це?
*Вплив телебачення на психологічне здоров’я дитини
*Готуйте дитину до школи вже зараз

*Дитячі страхи та їх профілактика
*Діагностика готовності дітей до школи
*Мультики і наші діти
*Цікавинка – новинка
*Чарівний вплив казки
*Як допомогти дитині подолати страх перед публікою
*У що татові пограти з дитиною
*Тілесні техніки боротьби зі стресом у дітей

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *