Сторінка вчителя-логопеда Шадури О.П.

Шадура Олена Петрівна

вчитель-логопед, “cпеціаліст вищої кваліфікаційної категорії”

Шановні батьки!
На час дії військового стану в Україні логопедична служба садочка переходить на дистанційну форму роботи.
Слідкуйте за оновленнями контенту блогу “Логокрай” https://logokray.blogspot.com
Особисте консультування здійснюватиметься через “контактну форму” блогу, форму звороного звязку сайту https://zdo6.kowelrada.gov.ua/kontakty та функцію “коментар” внизу сторінки.

При слові “ЛОГОПЕД” багато хто з Вас згадує комічні сцени з кінофільму «За сімейними обставинами». У Ролана Бикова образ дивакуватого логопеда з «фифектами фікції» вийшов настільки яскравим, що став своєрідною візитівкою логопедів. Все це смішно, доки проблема порушень мовлення не торкнулася Вас і Вашої дитини.

ХТО Ж ТАКІ ВЧИТЕЛІ-ЛОГОПЕДИ І ЧИМ ВОНИ ЗАЙМАЮТЬСЯ?

Дуже багато хто вважає, що логопеди – це ті, хто «вчить правильно говорити букву Р». Звичайно, частково ці люди мають рацію, але це далеко не все, чим займається вчитель-логопед. Так, ми вчимо правильно промовляти звуки (і не лише [Р]), але разом з цим ми розвиваємо зв’язне мовлення, дрібну моторику пальців рук, вчимо правильно узагальнювати предмети, розрізняти на слух різні звуки…
Можливо, ви запитаєте: а навіщо це треба? Але ж кожна мама і кожен тато хоче, щоб їх дитина була найкращою і, звичайно ж, добре навчалася в школі. І якщо вчитель-логопед вчасно не подолає всі труднощі, що виникли в дошкільному віці, ці труднощі будуть переслідувати дитину і в школі. Не вміє гарно і правильно розповідати – важко буде вчити історію, географію, словом всі ті науки, які вимагають переказу. Не вміє розрізняти на слух звуки – виникнуть труднощі з українською мовою, буде плутати букви на письмі, складно буде навчитися читати. Не розвинені пальчики – важко буде взагалі навчитися писати. Не вміє узагальнювати – виникнуть проблеми з мисленням, а отже і з математикою. І, звичайно, якщо дитина не буде вимовляти всі звуки рідної мови, у неї неминуче виникнуть проблеми у спілкуванні, виникнуть комплекси, які перешкодять їй повною мірою розкрити свої природні здібності та інтелектуальні можливості. Таким чином, завдання вчителя-логопеда – допомогти дитині вчасно подолати виникаючі труднощі.

Якщо ваш малюк відвідує логопедичні заняття, знайте, що порушення мовлення не можна виправити за одне і, навіть, п’ять занять. Для цього потрібен час і спільні зусиллля педагога, дитини і її батьків. Саме тісна співпраця та взаємодія визначають загальний успіх корекційної роботи.

Шановні батьки!

Професійні поради, корисні посилання, цікаві ігри та завдання ви зможете знайти на сторінках авторського блогу “Логокрай”

(для переходу клікніть на картинку)

 

 

 

*Артикуляційна гімнастика
*Логопедичні “шифровки”
*Дислалія
*Фонетико-фонематичний недорозвиток мовлення
*Загальний недорозвиток мовлення
*Дизартрія
*Мовлення дорослих – взірець для наслідування
*Як швидко та цікаво вивчити з дитиною вірш
*Мовленнєвий розвиток нормотипових дітей
*Спілкування з дітьми
*Як пов’язані недоліки мовлення з успішністю молодших школярів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *